Huisstijl

Saywad geeft identiteit aan je bedrijf

Logo’s en huisstijl zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Een zwierig logo gaat slecht samen met een strak lettertype en andersom is al net zo waar. Logo en huisstijl gaan hand in hand. Ze appelleren aan een gevoel en reflecteren aan de cultuur, de producten en de service van het bedrijf met als één van de belangrijkste doelen: het uitstralen van vertrouwen richting klanten, werknemers, leveranciers, partners en investeerders.

De huisstijl van Coca-Cola, Mercedes, Levi’s, Ford en McDonald’s bewijzen dat huisstijl niet onderhevig is aan de tand des tijds. Sterker nog, in een wereld gedomineerd door spectaculaire computeranimaties en 3D- beelden fungeert de huisstijl van deze klassieke merken juist als een baken van rust. Anno 2015 verlangen klanten naar rust. de zogeheten pas op de plaats.

De huisstijl die Saywad voor haar klanten ontwikkelt, is afhankelijk van ontzettend veel factoren. Naast de zaken die hierboven al gesteld zijn, behoren: branche, geografische ligging en concurrentie net zo goed tot de input van Saywad om van huisstijl tot bedrijfsidentiteit te komen.

Het motto: eenduidig en daadkrachtig naar buiten treden.